Dlaczego PALEO?

Masz dość wiecznych nieskutecznych diet? A może wciąż czujesz głód i nie potrafisz przestać myśleć o jedzeniu? Marzysz o tym aby jeść do syta i nie liczyć kalorii? Chcesz zrzucić tkankę tłuszczową, mieć więcej energii, lepsze samopoczucie? Cierpisz na otyłość, choroby autoimmunologiczne, cukrzycę, choroby serca, alergie, trądzik, depresję lub kiepski nastrój, problemy trawienne, PCO, zaburzenia hormonalne, brak energii? Jeżeli tak, jesteś w odpowiednim miejscu!

O paleo, medycynie naturalnej i odchudzaniu w oparciu o badania, fakty, doświadczenie. Analiza powszechnych przekonań dotyczących diety, odchudzania i zdrowia oraz holistyczne podejście do człowieka na podstawie konkretnych argumentów.

Szukaj

Loading

21.04.2012

A Ty, co dziś jesz?

Dzień nietreningowy:

7:00 omlet smażony na maśle z dwóch jaj i szpinaku, mix sałat, pół naturalnego kabanosa, kawałek papryki, pomidor
10:00 sałatka: filet z kurczaka w ziołach, mix sałat; papryka, rzodkiewki, ogórek kiszony, oliwa z oliwek
13:00 to samo co wyżej (wyszła duża miska)
15:00 kiełbasa cielęco-wieprzowa (naturalna), brokuł, cukinia, oliwa z oliwek
17:00 zmiksowane borówki, seler naciowy i marchewka, z 100 ml mleka kokosowego i czubatej łyżki wiórków kokosowych
19:00 makrela z rusztu, kapusta biała, kapusta czerwona, ogórek zielony

dla ciekawych podliczyłam to na jednej ze stron z tabelami kalorii i wyszło:
ok. 1500 kcal; 84g białka; 62 g węglowodanów; 96 g tłuszczu
całkiem sporo jak na osobę 158 cm i ok 50 kg i jest to dzień nietreningowy (w treningowe jem więcej) :)

3 komentarze:

  1. Mam pytanko wiem że wszystko co z puszki nie powinno się znajdować w diecie paleo, ale czy np. tuńczyk z puszki jest dozwolony? Jedno z moich ulubionych jedzonek to właśnie tuńczyk z puszki, ale nie w oleju, więc chciałam się upewnić czy można

    OdpowiedzUsuń